Reklamacje

  1. Reklamacji należy dokonać w ustawoym terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki z uszkodzonymi produktami.
  2. W celu złożenia reklamacji prosimy o wypełnienie „Formularza reklamacji towaru” oraz zrobienie zdjęć uszkodzonym produktom, a następnie przesłanie w/w dokumentów na nasz adres e-mail: info@uszopa.pl.
  3. Zalecamy, aby otwierać przesyłki w obecności kuriera, wówczas w przypadku uszkodzenia produktów, można na poczekaniu sporządzić protokół szkody.
  4. Jeżeli wybraliście Państwo InPost Paczkomaty 24/7 jako formę dostawy, po stwierdzeniu uszkodzenia produktów należy postąpić jak w punkcie 1 lub wypełnić protokół szkody dostępny pod adresem: https://inpost.pl/protokol.
  5. Na zdjęciach powinny być widoczne wszystkie uszkodzone produkty oraz sposób ich uszkodzenia (wgniecenia, pęknięcia, itp.). Jeśli paczka jest widocznie uszkodzona (zamoczona, wgnieciona, rozerwana, przedziurawiona) należy również zrobić zdjęcie przed jej otwarciem.
  6. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 10 dni od momentu przesłania w/w dokumentów.
  7. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni od momentu pozytywnego rozpatrzenia reklamacji na podany w formularzu reklamacji numer konta lub za pośrednictwem PayU.
  8. Zazwyczaj reklamacje rozpatrywane są w tym samym dniu, w którym zostały zgłoszone, podobnie jak zwrot kosztów.

Zwroty

  1. Zwrotu należy dokonać w ustawowym terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
  2. W celu dokonania zwrotu towaru należy uzupełnić „Formularz odstąpienia od umowy".
  3. Zwracany towar musi być pozbawiony śladów użytkowania (opakowanie musi być oryginalne, nienaruszone).
  4. Do zwracanego towaru należy dołączyć paragon.
  5. Zwracany towar należy odpowiednio zabezpieczyć przed uszkodzeniami w trakcie transportu.
  6. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki, na podany w formularzu zwrotu numer konta lub za pośrednictwem platformy PayU.
  7. Przesyłkę należy wysłać na adres:
    Matchem 2000 Sp. z o.o.
    ul. Hallerów 14b
    32-050 Skawina

Inne postanowienia

  1. Chęć otrzymania faktury należy zgłosić w trakcie składania zamówienia (przed jego realizacją). Jeśli został już wystawiony paragon bez numeru NIP, zgodnie z obowiązującymi przepisami z zakresu księgowości nie mamy możliwości wystawienia faktury.
  2. Nieodebranie przesyłki wysłanej za pośrednictwem InPost Paczkomaty 24/7, po wyrażeniu chęci jej ponownej wysyłki skutkować będzie naliczeniem dodatkowych opłat za wysyłkę.
  3. Paczkę zwrotną można nadać w dowolny dla Państwa sposób po za pobraniem - paczki za pobraniem nie będą odbierane

Pozdrawiamy,
Zespół uszopa.pl

arrow_upward
Ustawienia plików cookie

Niniejsza witryna wykorzystuje pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie i w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Jeśli nie akceptujesz opuść tę stronę internetową.

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie przyczyniają się do użyteczności strony poprzez umożliwianie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów strony internetowej. Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tych ciasteczek.
Nazwa pliku cookie Dostawca Cel, powód Wygaśnięcie
PrestaShop-# uszopa.pl Ten plik cookie pomaga utrzymać otwarte sesje użytkownika podczas odwiedzania strony internetowej i pomaga im w składaniu zamówień i wielu innych operacjach, takich jak: data dodania pliku cookie, wybrany język, używana waluta, ostatnia odwiedzana kategoria produktów, ostatnio oglądane produkty, identyfikacja klienta, imię, imię, zaszyfrowane hasło, adres e-mail powiązany z kontem, identyfikacja koszyka. 4800 godziny
Marketing
Marketingowe pliki cookie stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla wydawców i reklamodawców strony trzeciej.
Preferencje
Pliki cookie dotyczące preferencji umożliwiają stronie zapamiętanie informacji, które zmieniają wygląd lub funkcjonowanie strony, np. preferowany język lub region, w którym znajduje się użytkownik.
Statystyka
Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielem stron internetowych zrozumieć, w jaki sposób różni użytkownicy zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.
Nazwa pliku cookie Dostawca Cel, powód Wygaśnięcie
collect Google Służy do wysyłania danych do Google Analytics o urządzeniu odwiedzającego i jego zachowaniu. Śledź odwiedzającego na różnych urządzeniach i kanałach marketingowych. Sesja
r/collect Google Służy do wysyłania danych do Google Analytics o urządzeniu odwiedzającego i jego zachowaniu. Śledź odwiedzającego na różnych urządzeniach i kanałach marketingowych. Sesja
_ga Google Rejestruje unikalny identyfikator, który służy do generowania danych statystycznych dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta ze strony internetowej. 2 lata
_gat Google Używany przez Google Analytics do ograniczania liczby żądań 1 dzień
_gd# Google To jest sesyjny plik cookie Google Analytics służący do generowania danych statystycznych o sposobie korzystania ze strony internetowej, który jest usuwany po zamknięciu przeglądarki. Sesja
_gid Google Rejestruje unikalny identyfikator, który służy do generowania danych statystycznych dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta ze strony internetowej. 1 dzień
Wydajnościowe pliki cookie
Pliki cookie używane specjalnie do gromadzenia danych o tym, w jaki sposób odwiedzający korzystają ze strony internetowej, które strony witryny są odwiedzane najczęściej lub czy otrzymują komunikaty o błędach na stronach internetowych. Te pliki cookie monitorują tylko działanie witryny w trakcie interakcji użytkownika z nią. Te pliki cookie nie zbierają informacji umożliwiających identyfikację odwiedzających, co oznacza, że wszystkie gromadzone dane są anonimowe i służą wyłącznie do poprawy funkcjonalności strony internetowej.
Treść niedostępna