Reklamacje
- Reklamacji należy dokonać w ustawoym terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki z uszkodzonymi produktami.
- W celu złożenia reklamacji prosimy o wypełnienie „Formularza reklamacji towaru” oraz zrobienie zdjęć uszkodzonym produktom, a następnie przesłanie w/w dokumentów na nasz adres e-mail: info@uszopa.pl.
- Zalecamy, aby otwierać przesyłki w obecności kuriera, wówczas w przypadku uszkodzenia produktów, można na poczekaniu sporządzić protokół szkody.
- Jeżeli wybraliście Państwo InPost Paczkomaty 24/7 jako formę dostawy, po stwierdzeniu uszkodzenia produktów należy postąpić jak w punkcie 1 lub wypełnić protokół szkody dostępny pod adresem: https://inpost.pl/protokol.
- Na zdjęciach powinny być widoczne wszystkie uszkodzone produkty oraz sposób ich uszkodzenia (wgniecenia, pęknięcia, itp.). Jeśli paczka jest widocznie uszkodzona (zamoczona, wgnieciona, rozerwana, przedziurawiona) należy również zrobić zdjęcie przed jej otwarciem.
- Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 10 dni od momentu przesłania w/w dokumentów.
- Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni od momentu pozytywnego rozpatrzenia reklamacji na podany w formularzu reklamacji numer konta lub za pośrednictwem PayU.
- Zazwyczaj reklamacje rozpatrywane są w tym samym dniu, w którym zostały zgłoszone, podobnie jak zwrot kosztów.
Zwroty
- Zwrotu należy dokonać w ustawowym terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
- W celu dokonania zwrotu towaru należy uzupełnić „Formularz odstąpienia od umowy".
- Zwracany towar musi być pozbawiony śladów użytkowania (opakowanie musi być oryginalne, nienaruszone).
- Do zwracanego towaru należy dołączyć paragon.
- Zwracany towar należy odpowiednio zabezpieczyć przed uszkodzeniami w trakcie transportu.
- Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki, na podany w formularzu zwrotu numer konta lub za pośrednictwem platformy PayU.
- Przesyłkę należy wysłać na adres:
Matchem 2000 Sp. z o.o.
ul. Hallerów 14b
32-050 Skawina
Inne postanowienia
- Chęć otrzymania faktury należy zgłosić w trakcie składania zamówienia (przed jego realizacją). Jeśli został już wystawiony paragon bez numeru NIP, zgodnie z obowiązującymi przepisami z zakresu księgowości nie mamy możliwości wystawienia faktury.
- Nieodebranie przesyłki wysłanej za pośrednictwem InPost Paczkomaty 24/7, po wyrażeniu chęci jej ponownej wysyłki skutkować będzie naliczeniem dodatkowych opłat za wysyłkę.
- Paczkę zwrotną można nadać w dowolny dla Państwa sposób po za pobraniem - paczki za pobraniem nie będą odbierane
Pozdrawiamy,
Zespół uszopa.pl